On Yhteisvastuukeräyksen aika!

Lahjoita Yhteisvastuukeräyksellä turvallisia aikuisia nuorten arkeen

Vuoden 2022 Yhteisvastuukeräyksen teema on Koronapandemian seurauksista kärsivien lasten ja nuorten auttaminen niin Suomessa kuin maailmallakin. Voit osallistua monin tavoin, esim. lahjoittamalla Sastamalan seurakunnan MobilePay-numeroon 85725 tai verkkopankin kautta osoitteessa  https://yhteisvastuu.fi/sastamalaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Rahan voi sujauttaa myös lippaaseen vaikkapa YV-toritapahtumassa Vammalan torilla 19.2. tai Löytöpisteellä (Puistokatu 15). Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa RA/2020/639, myönnetty 29.5.2020. Keräysalue koko maa lukuun ottamatta Ahvenanmaata. Keräyksen suojelijana toimii tasavallan presidentti.

Tämänvuotisen Yhteisvastuukeräyksen kampanjateema ”Lahjoita mulle huominen” nostaa esiin nuorten hädän ja toivottomuuden kokemuksen, jota pitkittynyt korona-aika on lisännyt.

Yhteisvastuukeräyksen keräystuotoista 40 prosenttia lahjoitetaan Suomeen. Puolet Suomeen kohdistetuista keräystuotoista jää paikallisseurakunnille ahdingossa olevien nuorten tukemiseksi tehtävään työhön sekä diakonia-avustuksiin.

2022-02-07 13:13:54.0