Nata-nalle on Sastamalan seurakunnan varhaiskasvatuksen oma maskotti. Nallen saatat nähdä seikkailevan ympäri Sastamalaa, jossa hän mielellään kulkee ja tapaa uusia ystäviä. Nata-nalle tekee myös yhteistyötä Sastamalan kaupungin kanssa vierailemalla eri päiväkodeissa ja esikouluryhmisssä. Niitä on niin paljon, että välillä Nata on hiukan eksyksissäkin!

Nata-nalle on kovin hyväntahtoinen, iloinen ja leikkisä. Toisinaan hän ajattelee ja oppii niin paljon uusia asioita, että niistä on ihan pakko saada kertoa jollekin! Silloin hän tapaa mielellään lapsia ja kertoo oppimansa heillekin.

Nata-nallen lempihommiin kuuluu (herkuttelun lisäksi) ystävien tapaaminen ja halailu.
Jos näet nallen, niin voit hyvin kysyä: halataanko?

Nata-nallelle voi lähettää myös postia:
Sastamalan seurakunta / Nata-nalle
Aittalahdenkatu 12, 38200 Sastamala

- Kirjoitathan postin mukana tiedon, saako posti/askartelut olla näkyvillä seurakunnan somessa ja julkaisuissa, kiitos! -