Ilmakuvaa Suodenniemen kirkolta - Vaihtoehtoinen tekstikuvaus näkövammaisille

Kuvaan ilmestyy valkoinen tausta. Taustaäänenä alkaa soida klassista musiikkia.

Valkoisesta taustasta ilmestyy esille musta teksti "Sastamalan seurakunta" ja seurakunnan logo, jossa kaksi valkoista, kaarevaa viivaa piirtää neliskulmaiselle, punaiselle pohjalle kalaa muistuttavan muodon. Hetken näkyvissä oltuaan kuva häivyttyy takaisin valkoiseen taustaan ja tilalle ilmestyy musta teksti: "Ilmakuvaa Suodenniemen kirkolta".

Hetken päästä teksti häivyttyy valkoiseen taustaan ja tausta häivyttyy kuvausdronella kuvattuun videoon, jossa Suodenniemen kirkkoa ja sen piha-aluetta sekä hautuumaata kuvataan ilmasta käsin kesäisenä, aurinkoisena päivänä. Kirkkoa ympäröi joukko puita. Drone lentää hitaasti oikealle kohti hautuumaata, sitten kääntyy enemmän kohti kirkkoa. Hiljalleen drone asettuu hautausmaan yläpuolelle ja kuvaa suoraan edessään olevaa kirkkoa. Taustamaisemasta paljastuu lisää puita, peltoja, teitä ja toisia rakennuksia.

Lopulta drone jää paikoilleen ilmaan, ja siitä videokuva häivyttyy takaisin valkoiseen taustaan ja ruudulle ilmestyy musta teksti:
​​​​​​​"Drone: DJI Phantom 4. Kuvaaja: Lasse Hautala. Editoija: Hannu Grén."

Lopuksi teksti häivyttyy takaisin valkoiseen taustaan, valkoinen tausta häivyttyy mustaksi taustaksi ja taustalla soiva musiikki häivyttyy hiljaisuuteen.

Tekstitys: Hannu Grén