Naisten Pankki Sastamala

Naisten Pankin logo

Naisten Pankki on suomalainen vapaaehtoisverkosto. Se aloitti paikallistoimintansa Sastamalassa 23.11.2016.

Naisten Pankki on suomalainen keksintö auttaa. Se toimii vapaaehtoisten voimin ja sen varoja hallinnoi Kirkon Ulkomaanapu. Toiminnassa ei ole kyse lähetystyöstä vaan missiona on tukea kehitysmaiden naisten toimeentuloa ja yrittäjyyttä. Kestävän kehityksen periaatteet ovat vahvasti arvoissa mukana.

Toiminta on läpinäkyvää, mikä lisää luottamusta siihen, että apu menee perille. Koko kylä ja perhe saavat hyödyn, kun myös naisien toimeentulo mahdollistetaan. Voit auttaa liittymällä Naisten Pankin toimintaan Sastamalan harrasteryhmässä. Naisten pankin rahoittajina ja bisnesenkeleinä toimivat yritykset, yhteisöt, naiset ja miehet.

Naisten Pankin vapaaehtoiset kokoontuvat säännöllisesti Vammalan seurakuntatalolla ideoimaan toimintaa ja järjestävät varainkeruutempauksia. Infoa yhteisistä kokoontumisista jaetaan mm. sähköpostilla.

Lisätietoa löytyy nettisivuilta www.naistenpankki.fi tai Facebookista hakusanalla "naistenpankki".

Lisätietoa hashtagilla #bisnesenkeli.