Tervetuloa perhekerhoon!

Perhekerhot kokoavat yhteen pienet lapset ja heidän vanhempansa. Kerhossa saa vertaistukea samassa elämäntilanteessa olevilta ja parhaimmillaan kerhossa solmitaan ystävyyssuhteita, jotka kestävät koko eliniän!

Perhekerho on lasten ja vanhempien (myös isovanhempien) yhteinen kerho ilman ikärajoitusta. Perhekerhossa ollaan yhdessä, hiljennytään, lauletaan ja leikitään. Perhekerhossa saadaan virkistystä arkeen ja virikkeitä kristittynä kasvamiseen ja seurakunnan yhteydessä elämiseen.

Lapset tulevat kerhoon aikuisten kanssa ja aikuiset vastaavat omista lapsistaan kerhon ajan. Perhekerhossa on kahvitarjoilu, hinta on 1e/hlö.

Kerhot alkavat keväällä viikolla 3!

Keskiviikko:
Klo 9.30-11.15 Mouhijärven perhekerho (Kinkerikuja 2)
Klo 9.30-11.15 Kiikan perhekerho (Länsitie 3)
Klo 17-18.30 Sammaljoen kirkko (Sammaljoentie 606)

Torstai:
Klo 9.30-11.15 Illon perhekerho (Punkalaitumentie 1632). 7.3.2024 alkaen.
Klo 9.30-11.15 Keikyän perhekerho (Pehulankaari 6)
Klo 9.30-11.15 Suodenniemen perhekerho (Koippurintie 6)

Perjantai:
Klo 9.15-11 Karkun perhekerho (Passinmäentie 14)
Klo 9.30-11.15 Kiikoisten perhekerho (Kiikostentie 292)
Klo 9.30-11.15 Vammala, Seurakunnan Arkki, Torikeskuksen 2. kerros, käynti autotasanteelta kirkon päädystä (Torikatu 1)

Perhekerhoihin ei ilmoittauduta. Niissä voi käydä säännöllisesti tai silloin kun itselle sopii!

Koko perheen kerho Vintillä

Tiistaisin klo 13 - 14.30, 5.3.2024 alkaen.

Kerho kokoontuu Sastamalan pääkirjaston Kohtaamispaikka Vintissä. Vintti sijaitsee kirjaston toisessa kerroksessa, jonne pääsee mukavasti hissillä. Vaunut saa siis myös helposti yläkertaan ja lapsi saa vaikka jatkaa uniansa rauhassa.
Kerhossa saa vertaistukea, tutustuu muihin perheisiin ja voi puhua rauhassa arjen iloista ja murheista.
Kerho sisältää ohjaajan johdolla myös pienen yhteisen hetken laulun ja leikin siivittämänä.
Kerhossa on kahvitarjoilu, hinta 1e/hlö. Lämpimästi tervetuloa!

Ulkoperhekerho

Huom! Kerhon alkamisesta tiedotetaan erikseen myöhemmin!

Ulkoperhekerho kokoontuu Houhajärven Leirimajalla erikseen ilmoitettuina aikoina keväällä ja syksyllä.

Nimensä mukaisesti tiedossa on ulkoilua, jota siivittää aluksi syötävät makkarat tms. ja kahvit.
Ulkoperhekerhoon ei ole ilmoittautumista, eli voitte vain tulla! Nuotiotarjoilu 1e/hlö.
Kerhoon kannattaa pukea sään mukaiset vaatteet ylle ja napata mukaan iloinen mieli!

​​​​​​Ota seurantaan Facebook-sivumme (Sastamalan seurakunnan varhaiskasvatus)Linkki avautuu uudessa välilehdessä ja YouTube-kanavammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Sosiaalisen median kanavilla julkaisemme ajantasaista tietoa toiminnastamme ja mahdollisista tempauksista, jota toteutamme.
Sivut ovat julkisia ja näkyvät niillekin, jotka eivät ole kirjautuneena palveluun.

Perhekerholaisia Keikyän seurakuntatalon uudessa päiväkerhotilassa.

Johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja
Sastamalan seurakunta Kiikoinen