Tuomasmessu

Tuomasmessun kulkue Tyrvään kirkossa.

Tuomasmessu on yhdessä valmisteltu ja vietetty ehtoollisjuhla, jossa musiikki ja rukous ovat keskeisellä sijalla. Tuomasmessuja järjestetään Mouhijärven kirkossa.

Tuomasmessu tehdään yhdessä. Järjestelyissä on mukana runsaasti vapaaehtoisia. Siksi jokainen messu on vähän erilainen, tekijöidensä näköinen.

Tuomasmessun musiikkiryhmä tarjoaa soittajille ja laulajille innostavan tavan antaa lahjansa yhteiseen käyttöön.

Tuomasmessu-toimintaa ollaan Mouhijärvellä virittelemässä uudelleen monen vuoden tauon jälkeen. Jos haluaisit olla mukana laulamassa ja/tai soittamassa tai palvella muissa tehtävissä, ota yhteyttä Tarja Kopalaiseen p. 050 314 9107.

Tuomasmessun suunnittelukokous Mouhijärven srk-kodissa torstaina 18.1. klo 18. Tarjolla on monenlaisia tehtäviä, tule valitsemaan omasi. Voit tulla mukaan suunnittelemaan, vaikka et haluaisikaan toimia tehtävissä.

Tuomasmessun musiikkiryhmän harjoitukset Mouhijärven kirkossa
ke 20.3. klo 17.30
ti 2.4. klo 18
to 25.4. klo 18
su 28.4. klo 16.

Kaipaamme joukkoomme lisää soittajia ja laulajia!

Tuomasmessua vietetään Mouhijärven kirkossa
sunnuntaina 28.4.2024 klo 18.

Tule mukaan - odotamme Sinua!