Evästeet
EvästeetLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Sastamalan seurakunta on perinteikäs 17 200 jäsenen seurakunta Pirkanmaalla. Alueellisesti seurakunta on Pirkanmaan suurin. Seurakunnastamme tekee poikkeuksellisen se, että meillä on 11 kirkkoa. Seurakunnalla on keskusta-alueen lisäksi seitsemän hallinnollista osa-aluetta, kappeliseurakuntaa, sekä noin 60 päätoimista työntekijää.
Sastamalan seurakunnassa on haettavana seurakuntamestarin toimi ja hallintosihteerin virka. Hakuaika molempiin tehtäviin päättyy 22.11.2024 klo 12.
Sastamalan seurakunta hakee seurakuntamestaria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Seurakuntamestari tulee työskentelemään työsuhteen alussa pääasiassa Kiikoisten kirkolla, hautausmaalla ja seurakuntatalolla.
Seurakuntamestarin palkkaus määräytyy KirVESTES vaativuusryhmä 403 mukaisesti (vähimmäispalkka 2 536,04 €/kk). Toimeen valitun on esitettävä hyväksyttävä asiantuntijalausunto terveydentilastaan ennen tehtävän vastaanottamista. Toimessa noudatetaan 6 kk:n koeaikaa.
Hakemus tulee toimittaa sähköpostilla talousjohtaja Elisa Niemiselle elisa.nieminen@evl.fi 22.11.2024 klo 12.00 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä antaa ylivahtimestari Arja Myllyniemi 050 314 9124.
-------------
Sastamalan seurakunta hakee hallintosihteeriä. Hallintosihteerin tehtäviin kuuluvat monipuolisesti seurakunnan hallintoon ja asiakaspalveluun liittyvät tehtävät, kuten seurakunnan hallinnon kokousten esityslistojen kokoaminen, valmistelun tukitehtävät, pöytäkirjojen pito ja pöytäkirjaotteiden laatiminen. Hallintosihteeri osallistuu seurakunnan ajankohtaisten asioiden valmisteluun sekä kirkkoherran ja talousjohtajan työn tukitehtäviin. Työssään hän osallistuu rekrytointeihin sekä uusien ohjeistusten valmisteluun ja käyttöönottoon seurakunnassa. Hallintosihteeri toimii linkkinä luottamushenkilöiden ja työntekijöiden välillä. Hallintosihteerin työnkuvaan kuuluu myös kirkkoherranviraston asiakaspalvelu ja osallistuminen viestintään ja tiedotukseen. Hallintosihteeri toimii erikseen sovitusti myös talousjohtajan viransijaisena.
Viran kelpoisuusehtona on soveltuva opistotasoinen tai AMK-tutkinto sekä riittävä
työkokemus. Eduksi luetaan julkishallinnon työkokemus, hyvät vuorovaikutustaidot ja seurakuntaelämän sekä henkilöstöhallinnon tuntemus. Hallintosihteerin esihenkilönä toimii kirkkoherra. Virka täytetään 1.2.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan, palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen (vähimmäispalkka 2766,70 €/kk). Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Virassa sovelletaan 6 kk koeaikaa.
Hakemukset toimitetaan sähköpostilla kirkkoherra Vesa Aurénille vesa.auren@evl.fi 22.11.2024 klo 12.00 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Elisa Nieminen (puh. 050 314 9101).
EvästeetLinkki avautuu uudessa välilehdessä