Kiikoisten kirkkokuoro on perustettu 1924, 100-vuotisjuhlavuosi siis lähenee!

Tällä hetkellä kuoroomme kuuluu 10 laulajaa ja laulamme pääosin kolmiäänisesti (SAB).

Ohjelmistomme koostuu sekä perinteisestä kirkkomusiikista että uudemmasta tuotannosta kuten Messulaulu-kirjojen lauluista. Omassa kirkossa esiintyminen on ensisijaista , mutta vierailemme myös muissa Sastamalan kirkoissa ja teemme yhteistyötä muiden kuorojen kanssa. Viime vuosina olemme käyneet laulamassa Hiljaisuuden messua eri puolilla Sastamalaa. Kanttorinamme toimii ja kuoroamme johtaa Elisa Hietikko. Harjoitukset ovat Kiikoisten seurakuntatalolla keskiviikkoisin klo 17.00 alkaen. Otamme avosylin uudet laulajat mukaan joukkoomme, tule tutustumaan ja laulamaan!

Kiikoisten kirkkokuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 17 Kiikoisten srk-talolla.

Tervetuloa! Otamme uudet laulajat avosylin vastaan!

Lisätietoja kuorosta voi kysyä Elisa-kanttorilta

Kirkkokuorolaisia kirkon portailla. 10 henkilöä auringon paisteessa.

Kiikoisten kirkkokuoro kotikirkon portailla.