Motoristikirkko

Kolme moottoripyöräilijää ajaa tietä pitkin eteenpäin.

Motoristikirkkoja järjestetään Mouhijärvellä kaksi kertaa vuodessa. Keväisin kokoonnutaan pyytämään siunausta alkavalle ajokaudelle ja syksyllä on vuorossa Motoristien kiitoskirkko.

Mouhijärven ensimmäinen motoristikirkko pidettiin toukokuussa 2007. Pyöriä oli heti ensimmäisellä kerralla mukana komeat 108. Toiminta on sittemmin vakiintunut ja vuosi vuoden jälkeen motoristit ilahduttavasti löytävät tiensä Mouhijärvelle. Huippu koettiin keväällä 2012, jolloin pyöriä tuli paikalle 167. Pyörien lisäksi Sanan äärelle tullaan niin kävellen kuin autoillakin ja kaikki ovat tervetulleita.

Kevään motoristikirkossa pyydetään siunausta tulevalle ajokaudelle ja syksyllä kokoonnutaan kiittämään kuluneesta kesästä.

Mouhijärven motoristitapahtumista ilmoitetaan hyvissä ajoin nettisivustoille ja tapahtumakalentereihin laitettavalla ilmoituksella sekä lähempänä tapahtumaa eri kerhoihin toimitettavilla kutsuilla sekä lehtimainonnalla.

Motoristikirkko järjestetään Mouhijärven kirkossa keskiviikkona 22.5.2024 klo 19.

Lähtö Häijään ABC:ltä klo 18.15 paraatiajona Tervamäen kautta kirkolle. Kirkon jälkeen ilta jatku Otamuksessa, makkara- ja mehutarjoilu.

Motoristikirkkokuvat osoitteessa: www.mototassun.net