Leirit ja retket perheille, sekä tytöille ja pojille.

Sastamalan seurakunta tarjoaa lapsille sekä perheille monenlaisia leiriä ja retkiä.

Tervetuloa viettämään kanssamme yhdessä iloisia hetkiä. Tälle sivulle nostamme näkyviin ajankohtaisia retkiämme ja leirejämme, jonne lapset ja perheet voivat osallistua. Kannattaa tutkia tätä sivua aina silloin tällöin - siten näet nopeasti, kun saat uusia mahdollisuuksia tulla mukaan!

Tämän sivun leirit ja retket on tarkoitettu perheille, jossa on alle kouluikäisiä lapsia.
Myös kouluikäiset ovat tervetulleita perheen mukana leireillemme!

​​​​Kouluikäisten omista leireistä ja retkistä löydät tietoa tästä klikkaamalla.

Lisätietoja alle kouluikäisten toiminnasta antaa johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja Outi Tuulia-Haavisto, yhteystiedot alempana.
Lisätietoja kouluikäisten toiminnasta löydät "Kouluikäiset"- sivun alta.

Joukko perheitä kokoontuneina leirinohjaajan ja lipputangon ympärille Kiikan Leiriaholla.

Äitien yöretket

Huom! Tällä hetkellä ei vielä ole tiedossa yöretkeä, mutta seuraathan some-kanavien ajankohtaisia tiedotteita.

Unohda hetkeksi kotityöt ja lähde vertaistuen pariin Houhajärven Leirimajalle!
Äitien yöretki on suunnattu lapsiperheiden äideille, joiden arki täyttyy pyykinpesusta ja ruoanlaitosta. Nyt saa luvan kanssa hengähtää, hoitaa omaa hengellisyyttään ja vaihtaa ajatuksia (tai vaan nukkua).

Yöretki alkaa perjantaina illansuussa (noin klo 17.30) alkaen tutustumisilla ja kuulumisien vaihdolla. Ilta jatkuu ohjelman merkeissä ja iltapalaa nautitaan kodalla, jonka jälkeen voi saunoa tai jatkaa iltaa mukavasti jutellen tai vaikka pelaten. Lauantai-aamuna nautimme yksinkertaisen aamupalan/kahvin omaan tahtiin, ja n. klo 9.30 alkaa yhteinen toimintahetki. Yöretki päättyy noin klo 12, jota ennen nautimme yhteisen brunssin.

Majoittautuminen tapahtuu neljän hengen huoneessa, joihin majoitamme kuitenkin korkeintaan kaksi henkilöä. Poikkeuksena tapaukset, jossa esim. ystävykset haluavat kaikki samaan huoneeseen. Tälläisissa tapauksissa huoneen voi jakaa myös 3-4 henkilöä.
Merkitse lomakkeeseen tieto, miten toivot toimittavan. Yöretken hinta on 20 € (sis. yöpyminen, tarjoilu ja toiminta).

Ilmoittautuminen yöretkelle klikkaamalla linkkiä! Klikkaa tästä ilmoittautumiseen!

Perheiden leirikesä

Kesän kivoin juttu tarkoittaa sitä, että pakataan reput ja lähdetään porukalla leirille!
Houhajärven leirimaja kutsuu tänäkin vuonna perheitä yhteiseen ajan viettoon. Kerhoista tutut lastenohjaajat valmistelevat kesän leirejä innoissaan ja keksivät perheille ohjelmaa, jotta leiri jäisi mukavana muistona kaikkien mieliin. Mukana leirejämme siunaamassa on tietenkin taivaan Isä, josta kuullaan leirillä myös kertomuksia ja lauluja. Leirit järjestetään loppukesästä, joten varaathan heinäkuun pari viimeistä viikkoa ja seuraa ajankohtaisia tiedotteita some-kanavilta.

Ota seurantaan Facebook-sivumme (Sastamalan seurakunnan varhaiskasvatus)Linkki avautuu uudessa välilehdessä ja YouTube-kanavammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Sosiaalisen median kanavilla julkaisemme ajantasaista tietoa toiminnastamme ja mahdollisista tempauksista, jota toteutamme.
Sivut ovat julkisia ja näkyvät niillekin, jotka eivät ole kirjautuneena palveluun.

Johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja
Sastamalan seurakunta Kiikoinen