Vappuherkkija lähetystyön hyväksi

Ei ihminen elä ainoastaan leivästä. Vappuna pitää saada myös munkkeja! Perinteikkäät vappumyyjäiset järjestetään myös tänä vuonna. Munkkimyyjäisten tuotto käytetään lähetystyön hyväksi.

Ei ihminen elä ainoastaan leivästä. Vappuna pitää saada myös munkkeja! Kuvassa antaumuksella haukattu munkki.

Tarjolla on runsas, mutta kuitenkin rajallinen erä takuutuoreita herkkuja. Munkkeja myydään Vammalan seurakuntatalon porrastasanteella vappuaattona pe 30. huhtikuuta klo 11–14. Erä munkkeja on myynnissä myös Puistokadun Löytöpisteen edustalla.

Munkkeja on tarjolla isompaan ja pienempään nälkään. Viiden munkin pussi maksaa 8 € ja 10 munkin pussi 15 €.

Aattoillan myyjäiset Keikyässä

Perinteiset vappusimat ja maukkaat munkit ovat myynnissä vappuaattona Keikyässä seurakuntatalon pihalla. Keikyäläiset lähetyksen ystävät ovat valmistaneet kuplivan herkkusiman ja maukkaat munkit myytäväksi Mongoliassa tehtävän urheilutyön ja Kenian Kisumussa olevan orpolasten koulun hyväksi. Myynti alkaa Keikyän seurakuntatalon pihalla perjantaina 30.4. klo 17.

2021-04-23 12:28:00.0