Seurakunnan kerhojen kevätkausi käynnistyi

Kouluikäisten kerhot ovat käynnistyneet. Kerhoissa on tilaa. Kokkikerhot ovat täynnä, mutta mahdollisia vapaita paikkoja voit kysellä Salmelta puh. 050 314 9081 tai salme.kuukka@evl.fi. Noudatamme kerhoissa 10 henkilön kokoontumisrajoitusta. Kouluikäisille on tarjolla eri puolilla Sastamalaa kaikkiaan 19 erilaista kerhoa liikunnasta lautapeleihin ja kokkaamisesta legokerhoon.

Lasten päiväkerhojen kevätkausi käynnistyi tammikuun alkupuolella Sastamalan seurakunnassa viranomaisten antamien kokoontumisrajoitusten puitteissa tällä viikolla. Vapaita kerhopaikkoja voit tiedustella Outi-Tuulia Haavistolta p. 050-3149061. Perhekerhojen kokoontuminen ei ole vielä mahdollista.

Seurakunnan kerhoissa noudatetaan tehostettua käsihygieniaa ja ryhmien koko on viranomaisten määräysten mukaan rajattu enintään kymmeneen henkilöön. Seurakunta seuraa tarkasti viranomaisten ohjeita, joten muutosten mahdollisuus on olemassa.

Päiväkerhoissa ohjaajilla on käytössään visiirit/maskit ja lapsia kuljettaville aikuisille esitämme maskivelvoitteen. Tullessa kerhoon lapsen voi jättää kerhon ovelle, jos ohjaaja on ottamassa hänet vastaan. Jos aikuisen on välttämätöntä tulla kerhotiloihin, niin hänen tulee käyttää maskia ja asettaa se kasvoilleen jo ennen kerhotiloihin saapumista. Lähtiessä pyrimme vaatettamaan lapset valmiiksi, jolloin vanhemman ei tarvitse kuin noutaa hänet ulko-ovelta.

Katso tästä Sastamalan päiväkerhojen tiedot

Katso tästä kouluikäisten kerhot