Seurakuntatiedot julkaistaan 1.1.2021 alkaen vain Alueviestissä

Sastamalan seurakunnan kirkkoneuvosto on 28.10.2020 päättänyt että vuoden 2021 alusta alkaen seurakuntatiedot ilmoitetaan ainoastaan Alueviestissä. Myös Sananjalka -seurakuntalehden julkaiseminen päättyy vuoden 2020 lopussa.

Viikko52_2020.jpg

Kuvassa Sastamalan seurakunnan jouluviikon 2020 lehti-ilmoitus.

Sastamalan seurakunnan seurakuntatietojen ilmoittaminen Tyrvään Sanomissa ja Lauttakylä-lehdessä päättyy vuoden 2020 lopussa.  Seurakunta julkaisee jatkossa puolen sivun kokoisen viikko-ilmoituksen Alueviestissä. Kerran kuussa seurakunnan käytössä on Alueviestissä kokonainen sivu. Seurakuntatietojen lisäksi sivulla julkaistaan myös toimituksellista aineistoa.

Seurakunnan yhteistyö kaikkien paikallisten lehtien kanssa jatkuu aktiivisena. Päivän sana -hartauskirjoitusten julkaiseminen Tyrvään Sanomissa jatkuu nykyisen käytännön mukaisesti.

Syynä seurakunnan ilmoitusten karsimiseen on säästöpaineet.

2020-12-21 16:23:00.0