Marttilankatu on nyt seimikatu

Marttilankadun liikkeiden ikkunoissa voi ihastella erilaisia seimiasetelmia ensimmäisestä adventtisunnuntaista alkaen loppiaiseen asti. Seimikatu järjestetään tänä vuonna neljättätoista kertaa.

Jouluseimikoristelu, jossa enkeleitä, Mariaa, Joosefia ja seimessä olevaa Jeesus-lasta esittäviä koristeita...

Tyrvään kirkolla on tänä vuonna uusi jouluseimi, joka on seurakunnan kiinteistötyöntekijöiden valmistama.

Marttilankadun varren näyteikkunoissa ihailtavissa olevat seimiasetelmat tuovat joulun sanoman katsojan sydämeen.

Seimiasetelmat ovat erilaisia, mutta jokaisesta löytyy se tärkein; Jeesus lapsi seimen oljilla.

Korona-ajan rajoitusten ja kieltojen keskellä seimikatu on virkistävä keidas. Ulkoilmassa kävellen voit viivähdellä näyteikkunoilla uppoutuen joulun tarinaan.

Seimikadun varrella on erilaisia tehtäviä. Tehtävät löydät pelialustalta play.seppo.io. Tehtävät ovat avoinna ajalla 14.12.-6.1.

Seimet ovat nähtävillä  Marttilankadun liikkeiden ja virastojen ikkunoilla 28.11.2020 – 6.1.2021.

Seimiluettelon voit tulostaa tästä linkistä.
Seimipelin koodin voit ladata tästä linkistä.

Tervetuloa Marttilankadulle seimikävelylle!

2020-11-28 14:34:00.0