Sastamalan kirkkoherraksi valittu Vesa Aurén kiittää onnitteluista ja muistamisista

Maavoimien kenttärovasti Vesa Aurén valittiin Sastamalan kirkkoherraksi sunnuntaina 29.9.2019 käydyssä kirkkoherranvaalissa. Vesa Aurén kiittää saamistaan onnitteluista ja tervetulotoivotuksista. Lue Vesa Aurénin kiitokset täältä.
WP_20191004_18_36_22_Pro_L.jpg

"Sydämellinen kiitos kukkalähetyksistä, jotka yllättivät perjantaina illansuussa minut ja puolisoni Aijan, kun olimme tulleet töistä kotiin. Kerralla syksyn koko kauneus ja väriloisto tulvahtivat ovesta sisälle!

Iloitsemme kukista ja niistä kymmenistä tervehdyksistä, joita olemme saaneet Sastamalan seurakunnalta, sen jäseniltä, työntekijöiltä ja luottamushenkilöiltä. Olo on kovin hämmentynyt  ja tosi kiitollinen kaikista tervetulotoivotuksista ja muistamisista.  Kiitos myös Sastamalan kaupungille ja sen asukkaille teiltä saamastamme kukkatervehdyksestä. Arvostamme sitä!

Kirkkoherran vaalissa Sastamalan seurakunnan jäseniltä saamani 670 ääntä ovat selkeä ja vahva kutsu tulla palvelemaan Sastamalan seurakuntaa kirkkoherrana. Haluan tämän kutsun ottaa vastaan ja tulla sinne töihin ja asumaankin heti, kun kirkon ja puolustusvoimien päätöksenteko sen mahdollistavat.

Päivän tunnussana kirjasessa oli kukkalähetysten perjantaille sana, jonka varaan on hyvä jäädä:

”Herra, Sinä voit auttaa yhtä hyvin heikkoa kuin väkevääkin.”

Vesa Aurén

Sastamalan kirkkoherraksi valittu maavoimien kenttärovasti”

Tue Oct 08 10:28:00 EEST 2019