KUUSAMON RETKI 1.–6.8.24

Lähde sinäkin ihastelemaan hienoja Kuusamon maisemia ja tutustumaan historialliseen ja elämykselliseen Raatten Porttiin Suomussalmella. Päiväretket eivät ole vaativia, voit valita matkoja oman kunnon mukaan. Retki sopii kaikenikäisille. Klikkaa tästä lisätietoihin!

Kuva1.png

Käyntikohteina: Patikkaretki Kiutakönkäälle  (edestakaisin n. 2 km) ja tutustuminen Oulangan luontokeskukseen. Pieni Karhunkierros n. 10 km tai lyhyempi matka Myllykoskelle noin 1,5 km. Käynti Riisitunturilla tai Oulangan kanjonilla, Raatteen portti Suomussalmella.

Majoittuminen: Oivangin Nuoriso- ja luontomatkailukeskuksessa ja yksi yö Kajaanin seurakunnan leirikeskuksessa.

Osallistumismaksu: N. 500 €. Hinta on laskettu 25 lähtijän mukaan, tarkentuu myöhemmin. Hintaan sisältyy lounas meno- ja paluumatkalla sekä pääsylippu Raatteen Porttiin.                     Yöpyminen Oivangissa 4 yötä ja 1 yö Kajaanissa, aamupala, eväät, päivällinen ja iltapala.

Lähtijöitä pitäisi löytyä helmikuun loppuun mennessä noin 20 henkilöä, jotta retki tehdään.

Lisätietoja: Salme Kuukalta puh. 050 554 1284

TERVETULOA YKSIN KAKSIN TAI KOKO PERHEELLÄ!

2024-02-05 14:56:00.0