Musiikin majatalo

Tervetuloa majataloon nauttimaan musiikista, hiljetymään, rukoilemaan ja hengähtämään hetkisen!

Tee- ja rupatteluhetki alkaa klo 17.30.

Musiikin majatalossa saadaan nauttia monipuolisesta musiikista ja yhdessä laulamisesta. Musiikista vastaa Lauluyhtye Pisara, Sastamala Gospel, Stella, Niina Wunsch Linkki, Miihkali Kerkkänen, Melina Laaja, Leevi Mattila, Hannu Ilola, Elisabet Rantanen, Olli Kärki, Duo Lipasti, Maria Wallin, Pihla Virtanen, Helena Lehtimäki, Eveliina Heikkilä ja Olena Sandholm. Mukana myös Aija Aurén ja Seija Hirvikoski.

2023-08-24 00:20:28.0