Pyhiinvaellus Karkusta Pyhän Olavin kirkolle 1.8.2020

Pyhiinvaellus Pyhän Olavin kirkolle tarjoaa kulttuurihistoriaa, pyhiä ja "ohuita" paikkoja luonnossa ja kirkkotiloissa, kehon ja mielen vuorovaikutusta, henkistä ja hengellistä matkaa pyhiin.

Pyhiinvaellus Karkusta Tyrvään Pyhän Olavin kirkolle lauantaina 1.8.2020

Lähtö Karkun rautatieasemalta klo 9.
Vammalasta Karkkuun on mahdollista tulla junalla joka lähtee Vammalan rautatieasemalta klo 8.

Pyhiinvaellus kulkee Karkun kirkon kautta Tyrvään Pyhän Olavin kirkolle.

Tyrvään Pyhän Olavin kirkossa  vietetään pyhiinvaelluksen päätösmessua noin klo 16.

Linkin ilmoittautumiseen löydät täältä. Voit ilmoittautua myös Salme Kuukalle p. 050 314 9081 tai salme.kuukka@evl.fi.

Karkun rautatieasemalta lähtevä pyhiinvaellus on viimeinen osuus laajempaa Pyhät paikat – urbaanit vaeltajat – pyhiinvaellusta joka toteutetaan 29.7.-1.8.2020.  Vaeltaa voi oman valintansa mukaan joko yhden tai useamman osuuden. Koko pyhiinvaellusreitin ja ohjelman voit lukea täältä.

Järjestäjät vastaavat ohjatusta pyhiinvaelluksesta rukoushetkineen. Vaeltaja vastaa puolestaan omista kuljetuksistaan ja ruokailuistaan. Vaelluksen järjestää Vaeltava Pirkanmaa verkosto eli Tampereen hiippakunta sekä Sääksmäen, Vesilahden, Lempäälän, Pirkkalan, Ylöjärven, Tampereen, Kangasalan, Nokian ja Sastamalan ev.-lut. seurakunnat ja Hiljaisuuden ystävät r.y.