Salmin Leirikeskus Suodenniemellä

Salmin Leirikeskuksen päärakennus.

Salmentie 44, 38510 Sastamala

Avoinna sopimuksen mukaan. Vuokraus ja tiedustelut kirkkoherranviraston numerosta 03 521 9090.

Päärakennus 143 m2
Alakerrassa kokoontumistilat 50 hengelle
 ◦ keittiö, 2kpl wc
 ◦ alakerrassa kaksi levitettävää vuodesohvaa, majoitus 4 hengelle
Yläkerrassa majoitustilat 16 hengelle, kerrossängyt
 ◦ lasten ja nuorten osalta edellytämme patjansuojusten käyttöä patjoissa hygieniasyistä
 ◦ yläkerrassa oma wc

Kuvia päärakennuksesta

Rantasauna
 ◦ puulämmitteinen sauna, käytössä vain kesäaikana koska vedet katkaistaan yöpakkasten tultua.
 ◦ saunaa voidaan käyttää myös kylmemmillä säillä, mutta tällöin vesi täytyy kantaa saunaan itse.
 ◦ rantasaunassa takkatupa, jossa majoitustila 6 hengelle (2 kerrossänkyä)
 ◦ saunarakennuksessa voi majoittua myös lemmikin kanssa

Rannassa laituri ja soutuvene
2 Frisbee-golf koria, suuri nurmialue pihapelejä varten mm. sulkapallo, jalkapallo.

Sijaitsee Suodenniemellä Kirkkojärven rannalla.

Leirikeskus sijaitsee 2 km Suodenniemen keskustasta Kirkkojärven rannalla. Alueella on päärakennus ja rantasauna. Päärakennus on kaksikerroksinen, jonka alakerrassa on sali, keittiö ja kaksi majoitushuonetta. Alakerrassa on petipaikat neljälle hengelle. Pöytätilaa istumapaikkoineen on noin 50. Yläkerrassa on 16 petipaikkaa. Päärakennuksessa on suihku. Päärakennukseen ei saa tuoda lemmikkieläimiä. Rantasaunalla on sauna, pesuhuone, pukuhuone ja takkatupa. Varsinkin syksyllä ja talvella tiloja varatessa on tärkeää ottaa huomioon, että rakennuksessa on päällä vain peruslämmöt. Eli tiloja varatessa tulee sopia varauksista siten, että tilat ehditään valmistelemaan ennen saapumista.

Vuokraushinnat: Katso vuokraushinnat tästä linkistä: Sastamalan seurakunnan tilavuokrat

Näet kuvagallerian Salmin tiloista klikkaamalla tästä tai vasemmalla olevasta kuvalinkistä.

wc wc