Avoimet työpaikat

Sastamalan seurakunta on perinteikäs 17 200 jäsenen seurakunta Pirkanmaalla. Alueellisesti seurakunta on Pirkanmaan suurin. Seurakunnastamme tekee poikkeuksellisen se, että meillä on 11 kirkkoa. Seurakunnalla on keskusta-alueen lisäksi seitsemän hallinnollista osa-aluetta, kappeliseurakuntaa, sekä noin 60 päätoimista työntekijää.

Haemme talousjohtajaa!

Talousjohtaja vastaa Sastamalan seurakunnan taloushallinnon johtamisesta, suunnittelusta ja seurannasta, toimii usean työntekijän lähiesihenkilönä ja vastaa virka- ja työehtosopimusten soveltamisesta. Lisäksi talousjohtajan tehtäviin kuuluvat oman alansa asioiden valmistelu ja esittely kirkkoneuvostolle ja näiden päätösten toimeenpano, seurakunnan kiinteän ja irtaimen omaisuuden ja varallisuuden hoitaminen sekä muut seurakunnan hallintosäännössä ja talousjohtajan viran johtosäännössä määrätyt tehtävät. Talousjohtaja on kirkkoneuvoston alainen viranhaltija, jonka lähiesihenkilönä toimii kirkkoherra.

Viran kelpoisuusehtona on soveltuva korkeakoulututkinto. Lisäksi viranhaltijalta edellytetään talouden ja hallinnon osaamista sekä esihenkilökokemusta tai johtamiskoulutusta. Eduksi luetaan hyvät vuorovaikutustaidot ja seurakuntaelämän sekä henkilöstöhallinnon tuntemus. Virkaan valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista. Palkka määräytyy seurakunnan ylimmän johdon palkkausjärjestelmän J40-hinnoitteluryhmän mukaisesti (4 766,71–5 901,64 euroa/kk). Virassa noudatetaan 6 kk koeaikaa. Virka täytetään 1.6.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Hakuaika päättyy 26.4.2024 klo 14.00. Sastamalan seurakunnan kirkkoneuvostolle osoitetut hakemukset suosittelijoineen toimitetaan sähköpostitse kirkkoherra Vesa Aurénille (vesa.auren@evl.fi).

Seurakunta on varautunut haastattelemaan hakijoita 6.5.2024.

Lisätietoja virasta antaa kirkkoherra Vesa Aurén (p. 050 314 9001) viikolla 15 ja 17.

Hautausmaan kesätyöt nuorille Mouhijärvellä

Mouhijärven kappeliseurakunnassa on haettavana kaksi hautausmaan kesätyöpaikkaa nuorille. Rauha Uusikulkun testamenttirahaston varoilla perustetut työsuhteet Mouhijärven hautausmaalla ovat yhden kuukauden mittaisia ja työaika on 30 t/vko. Palkka yhden kuukauden työsuhteesta on 1000 €. Työsuhteen ajankohta on sovittavissa välille 1.6.-31.8.2024.

Vapaamuotoiset hakemukset tulee toimittaa sähköpostitse elisa.nieminen@evl.fi perjantaihin 26.4.2024 klo 12.00 mennessä. Ilmoita hakemuksessa toiveesi työsuhteen ajankohdasta. Lisätietoja antaa ylivahtimestari Arja Myllyniemi, p. 050 314 9124.