Muuta kivaa lapsiperheille!

Lapsiparkit klo 9.30-12.00 seurakunnan Arkissa Torikeskuksessa (Torikatu 1). Sisäänkäynti 2. kerroksen autotasanteelta.

• 27.1.

• 9.3.

• 6.4.

• 4.5.

Lapsiparkki Lastenlauantai on kerhomainen kokoontuminen lapsille, jota ohjaavat koulutetut lastenohjaajamme. Lapsiparkkiin tulevalla lapsella tulee olla mukanaan kerhotossut tai jarrusukat ja pienet, maistuvat eväät (myös juomista). Lapsiparkissa askarrellaan, leikitään, sekä myös hiljennytään kertomuksen äärelle. Ohjelma vaihtelee ohjaajista riippuen.
Lapsiparkki on tarkoitettu 3-7-vuotiaille lapsille, jotka osaavat jäädä kerhoon reippaasti ilman huoltajaa.

Lapsiparkkiin on ilmoittautuminen lomakkeen kautta! Ilmoittautumiseen klikkaamalla tästä!
Ilmoittautuminen lapsiparkkiin viimeistään edeltävänä keskiviikkona. Lapsiparkki toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään viisi lasta.
Ilmoittautuneille lähetetään varmistusviesti toteutumisesta lapsiparkkia edeltävänä torstaina.

Lisätiedot:
Piia Vuori p. 050 3149069
Outi-Tuulia Haavisto 050 3149061

Pihailut

Pihailut ovat perheen leikkipuistohetkiä, ohjaajien johdolla. Yhdessä voidaan leikkiä, tutkia, laulaa tai vaikka vain höpötellä -lasten hoitaessa leikkimisen!
Parhaimmillaan Pihailut keräävät perheitä yhteiseen ulkoiluun ja näin tapaamiset voivat poikivat myös uusia tuttavuuksia ja leikkitreffejä lisää. Tapaamisia on ympäri Sastamalaa, jotta mahdollisimman moni pääsee helposti mukaan.

Ilmoittelemme ajankohdat myöhemmin.

Facebook-sivuiltamme (Sastamalan seurakunnan varhaiskasvatus)Linkki avautuu uudessa välilehdessä ja YouTube-kanavaltammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä löydät ajantasaisia tietoa toiminnastamme. Sivut ovat julkisia ja näkyvät niillekin, jotka eivät ole kirjautuneena palveluun.

Lasten askartelujen jälkiä: Perunaukko, maaleja kipoissa, perunaleimasin ja maalauksia.