Hiljaisuuden iltapäivä

to 9.5. klo 13.00

Salmin leirikeskus - Päärakennus alakerta

Lämpimästi Tervetuloa Hiljaisuuden iltapäivään Salmin kauniiseen leirikeskukseen. Hoitavaa hiljaisuutta, virikkeitä, mahdollisuus ulkoilla ja saunoa, keittolounas ja kahvit. Ohjaajina Laura-Kati Juntunen, Jouni Juntunen ja Tarja Kopalainen. Osallistumismaksu 10 e maksetaan paikan päällä.

Hiljaisuuden iltapäivä järjestetään Salmin leirikeskuksessa Suodenniemellä. Iltapäivän ohjelmassa on hoitavaa hiljaisuutta, virikkeitä, mahdollisuus ulkoilla ja saunoa, keittolounas ja kahvit. Ilmoittautuminen kirkkoherranvirastoon p. 03 521 9090 tai kirkkoherranvirasto@evl.fi viim. 3.5. Ilmoita myös erityisruokavalio. Osallistumismaksu 10 e maksetaan paikan päällä. Ohjaajina Laura-Kati Juntunen, Jouni Juntunen ja Tarja Kopalainen. Salmin leirikeskus sijaitsee Suodenniemellä, osoite Salmentie 44, 38510 Sastamala.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Sastamalan seurakunta