Sananjalan Arkisto

Sastamalan seurakunta päätti lakkauttaa seurakuntalehti Sananjalan julkaisemisen vuoden 2020 lopussa. Täältä pääset lukemaan ilmestyneet numerot

Sananjalkaa julkaistiin vuodesta 2011 vuoteen 2020. Lehden toimituskuntana toimivat seurakunnan viestintätyöryhmä, jonka lisäksi siihen ovat kuuluneet kappalainen Jouni Pihlajamaa ja diakonissa Marketta Lahdenmaa. Lehden vakituisena avustajana toimi Hannu Grén. Lehden toimittamisesta vastasi tiedotuspappi Tarja Kopalainen. Kahdeksansivuinen lehti ilmestyi neljä kertaa vuodessa Tyrvään Sanomien suurjaon liitteenä. Lehdessä julkaistiin seurakunnan kausittaisia tapahtumatietoja sekä ajankohtaista juttuaineistoa, jonka kirjoittamiseen osallistui niin seurakunnan työntekijöitä, viestintätyöryhmän jäseniä kuin vapaaehtoisiakin. Sananjalan toimituskunta kiittää kaikki lehden tekemiseen osallistuneita ja erityisesti kaikkia lehden lukijoita kuluneista vuosista.

Tältä sivulta löydät kaikki ilmestyneet Sananjalka-lehdet.

Sananjalkaa ennen ilmestyneet Paanu-lehdet löydät arkistosta.