Joulun Sananjalka ilmestyi – postilakko haittaa jakelua

Seurakuntalehti Sananjalalan joulunumero ilmestyi Tyrvään Sanomien liitteenä 14.11.2019 Postin lakon vuoksi lehteä jää Tyrvään Sanomien mukaan jakamatta noin 3 200 kpl. Lehti on luettavissa sähköisenä seurakunnan kotisivuilla ja sitä on varattu tavallista runsaammin saataville seurakunnan tiloihin.
sananjalka4-2019kansi_S.jpg

Joulun Sananjalka jaettiin 14.11.2019  Tyrvään Sanomien liitteenä. Postin lakon vuoksi jakamatta jää noin 3200 lehteä, jotka ovat postin jakelussa.  Sananjalkaa on varattu tavallista enemmän saataville kirkkoherranvirastolle ja muihin seurakunnan tiloihin, mistä sitä voi noutaa. Lehti on luettavissa myös sähköisesti seurakunnan nettisivuilla.

Joulun lehdessä on mm. Sastamalan kirkkoherrakasi valitun Vesa Aurénin haastattelu, piispa Kaarlo Kallialan tervehdys hiippakuntaa vaihtavalle Sastamalan seurakunnalle sekä koottua tietoa siitä, mitä seurakunta tarjoaa lapsiperheille. Sastamalan Suodenniemeltä kuulumisia kertoo Anne Saukko. Esittelyssä on myös Suodenniemen virkistyspäivät. Seurakunnan joulunajan tapahtumatarjonta on kattavasti koottuna lehden tapahtuma-aukeamalle.

Sananjalan toimituskunta toivottaa hyvää joulunaikaa ja hyviä lukuhetkiä lehden parissa!

Sananjalan ensi vuoden ilmestymispäivät ovat 26.3.2020, 14.5.2020, 3.9.2020 ja 12.11.2020.

Thu Nov 14 11:30:00 EET 2019