Pyhäkoulut

Joukko pyhäkoululaisia Tyrvään kirkon alttarin edustalla..Ilonsilta mukana Tyrvään kirkossa järjestetyssä hyväntekeväisyyskonsertissa. Kuva: Jaakko Pirttikoski.

Pienet pyhäkoululaiset kohottavat käsiään yläviistoon Tyrvään kirkossa.

Pyhäkoulutyö tavoittaa niin pieniä lapsia, koululaisia kuin perheitäkin. Pyhäkoulu on hiljentymistä, pohtimista, iloa, kasvamista ja oppimista Raamatun sanan äärellä.

HUOMIO! Vapaaehtoisia pyhäkoulunopettajia kaivataan lisää!

Kysy lisää pyhäkouluista ja kaakaopyhäkoulusta Outi-Tuulia Haavistolta 050-314 9061.

Kaakis

Kaakis eli kaakaopyhäkoulu on kouluikäisille tarkoitettu, kristillistä kasvua tukeva ja turvallinen tapa viettää iltapäivää. Kaakiksessa on pyhäkouluhetki ja vapaata oleskelua: pieni välipala, ulkoilua ja muuta kivaa yhteistä puuhaa.

Tiistaisin klo 14.30-16.00. Karkun seurakuntatalolla, Passinmäentie 14.

Lisätiedot: Marjo-Riitta Helminen 050 31490 66

Ilonsilta King's kids-ryhmä

Toimintapyhäkoulu Ilonsilta on yhteiskristillistä toimintaa, joka tuottaa tanssikoreografioita ja draamaa reippaisiin lasten hengellisiin lauluihin. Joka kokoontumiskerralla tutkitaan myös yhdessä Raamattua. Aika ajoin, kun meitä kutsutaan, käymme esiintymässä erilaisissa tilaisuuksissa.
Mukaan kokoontumisiin tarvitset rennot vaatteet.

Kokoontumiset on parillisten viikkojen torstaina klo 16.30-17.30 Vammalan Helluntaiseurakunnan tiloissa.

Lisätiedot: Anna-Liisa Fisher 050 3494398

Pyhäkoulu Suodenniemen Vanhakulkulla

Sunnuntaisin klo 13:

*4.2.    *18.2.    *3.3.

Seuraavista kokoontumisesta ilmoitetaan Alueviestin viikkoilmoituksissa.

Ohjaajana Tarja Matinheimo-Kulku
Osoite: Väissintie 21