Seurakunnan musatoiminta

Lastenohjaaja esittelee lattialla istuvalle vauvalle nallepehmolelua.

Lastenohjaajat, vanhemmat ja vauvat viettävät yhdessä Vauvamuskaria Tyrvään kirkossa.

Musakerho 3-5- vuotiaille lapsille

Itsenäisen kerhon tapaan kokoontuva musakerho kokoontuu tiistaisin klo 13-15 Torikeskuksen Arkissa. Kerhoon ilmoittaudutaan ilmoittautumislomakkeella, klikkaa tästä!

Vauvamuskari (ajankohdat ilmoitetaan myöhemmin)

Vauvamuskari on tarkoitettu vain vauvoille (1-12kk) ja heidän vanhemmilleen. Muskarissa körötellään, keinutellaan, soitellaan ja laulellaan, antaen pienille myös mahdollisuus ihmettelyyn. Vauvamuskari kokoontuu toisinaan ja toiveiden mukaan, ilmoittelemme ajankohdista myöhemmin.

​​​​​​Ota seurantaan Facebook-sivumme (Sastamalan seurakunnan varhaiskasvatus)Linkki avautuu uudessa välilehdessä ja YouTube-kanavammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Sosiaalisen median kanavilla julkaisemme ajantasaista tietoa toiminnastamme ja mahdollisista tempauksista, jota toteutamme.
Sivut ovat julkisia ja näkyvät niillekin, jotka eivät ole kirjautuneena palveluun.

YouTube-video