Mouhijärven kirkkokuoro

​​​​

Mouhijärven kirkkokuoro on pieni, mutta aktiivinen kuoro. Harjoittelemme keskiviikkoiltaisin kello 18:30-20:00 Mouhijärven seurakuntatalolla (Kinkerikuja 2) kanttori Helena Bäckmanin johdolla. Harjoitusten alussa äänenavaus ja sen jälkeen uusien ja jo tutumpien kappaleiden harjoittelua esimerkiksi Mouhijärven kirkossa jumalanpalveluksissa laulamista ajatellen.

Kaipaamme joukkoomme uusia laulusta innostuneita, niin miehiä kuin naisiakin. Kyseessä on maksuton harrastus ja materiaalit lauluihin saat kuorolta. Riittää kun olet kiinnostunut laulamisesta, aiempaa laulutaustaa ei tarvita.

Lisätietoja kuoron kokoontumisista saat Helena Bäckmanilta 0503149012 Tervetuloa mukaan tähän mukavaan harrastukseen!

Tapaamisiin kuoroharjoituksissa!

Kanttori