Nuoret aikuiset

Jos nuorten jutut eivät enää aina nappaa mutta aikuisille suunnattu tarjontakaan ei vielä tunnu omalta - tule mukaan nuorten aikuisten suhinoihin!

Saranan (Sastamalan seurakunnan nuoret aikuiset) kanssa järkkäillään aika ajoin yhteistä tapahtumaa.

Kerran kuussa perjantaisin on erityisesti nuorille ja nuorille aikuisille suunnattu perjantaimessu.

Ajantasaisinta tietoa näistä ja muusta nuorten aikuisten toiminnasta saat parhaiten Ma(a)rialta, yhteystiedot alempana. Lisäksi kannattaa seurata Instagramissa: maaria_nto. Alempaa löydät myös tulevien tapahtumien kalenterilistauksen. Erikseen saatamme myös nostaa tälle palstalle joitakin erityisempiäkin tapahtumiamme niiden tullessa ajankohtaisiksi - kannattaa siis säännöllisesti tutkia tätä sivua nähdäkseen, missä nuoret aikuiset seuraavaksi kokoontuvat.

Saunailta la 9.3. klo 18 Houhajärven Leirimajalla (Kangastie 275).
Saunailta tarjolla la 9.3. klo 18 Houhajärven Leirimajalla (Kangastie 275), tervetuloa!
Pieni kirkkoseikkailu su 10.3. klo 15 Kiikan kirkossa (Kiikanojantie 8). Sarana järjestää.