Suomen valtion 100-vuotisjuhlan kunniaksi tehtyjä, Suomen muotoisia kuvakollaaseja.Eläkeikäisten toiminta

Karkku

Karkun kamari on avoin kohtauspaikka varttuneelle väelle. Erilaisia teemoja, vierailijoita ja retkiä. Kerran kuukaudessa kamarilaiset aterioivat yhdessä. Ovet avoinna maanantaisin klo 12–14.30 Karkun seurakuntatalolla, Passinmäentie 14.

Suodenniemi

Arkilounas ja virkistyspäivä Suodenniemen seurakuntatalolla (Koippurintie 6) kerran kuussa torstaisin Klo 12-14 alkaen 28.9.2023.
Päivä pitää sisällään lounaan (6e), ohjelmaa, hartauden ja yhdessäoloa. Tervetuloa nuoremmat ja vanhemmat!

Mouhijärvi

Arkilounas ja vanhemman väen kerho Kaikille avoin kohtaamispaikka lounaan (6 e) merkeissä seurakuntakodilla (Kinkerikuja 2) torstaisin kerran kuukaudessa klo 12-14 alkaen 7.9.2023. Ruokailu, hartaus, yhdessäoloa.

Kiikoinen

Eläkeikäisille tarkoitettu Tiistaikammari kokoontuu Kiikoisten vanhustentalolla kuukauden kolmantena tiistaina klo 13-15 alkaen 19.9.2023. Hartauden lisäksi torjumme yksinäisyyttä jakamalla kuulumisia, vaihtamalla kokemuksia ja ajatuksia eri aihepiireistä ja leikkimielisillä kilpailuilla.