Avoimia työpaikkoja Sastamalan seurakunnalla

• Kesäteologia
Sastamala_SRK_logo_vaaka_1.png

Avoimet työpaikat - Sastamalan seurakunta

Sastamalan seurakunta hakee johtavaa kasvatuksen ohjaajaa

Johtava kasvatuksen ohjaaja johtaa kasvatuksen työalaa, johon kuuluvat varhaiskasvatus, varhaisnuorisotyö ja nuorisotyö. Rippikoulutyön osalta johtava kasvatuksen ohjaaja toimii rippikoulutyöstä vastaavan papin työparina. Hän toimii nuorisotyöntekijöiden, johtavan varhaiskasvatuksen ohjaajan sekä varhaiskasvatuksen työntekijöiden (lastenohjaajat sekä perhe- ja lapsityöntekijä) lähiesihenkilönä.

Johtavan kasvatuksen ohjaajan viran kelpoisuusehtona on kirkon nuorisotyönohjaajan tutkinto tai kirkon nuorisotyönohjaajan virkaan kelpoistava ammattikorkeakoulututkinto. Kelpoisuus virkaan edellyttää riittävää ja monipuolista työkokemusta kasvatuksen alalta sekä kirkon työn ja seurakuntaelämän hyvää tuntemusta. Viranhaltijalla tulee olla esihenkilötehtävään soveltuva johtamiskoulutus tai kokemusta esihenkilötehtävästä ja tällöin hänen tulee sitoutua johtamiskoulutuksen hankkimiseen.

Johtavan kasvatuksen ohjaajan viran palkka määräytyy KirVESTES vaativuusryhmän 601 mukaan (vähimmäispalkka 2 845,14 euroa). Virka täytetään 1.5.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan. Virkaan valitun on oltava Suomen evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Virkaan valitun on esitettävä rikosrekisterilain 6 §:n mukainen rikosrekisteriote ja hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista. Virassa noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Hakuaika päättyy 24.2.2023 klo 14. Sastamalan seurakunnan kirkkoneuvostolle osoitetut hakemukset toimitetaan osoitteeseen: Aittalahdenkatu 12, 38200 Sastamala (kuoreen merkintä ”Johtava kasvatuksen ohjaaja”) tai sähköpostitse kirkkoherra Vesa Aurénille (vesa.auren@evl.fi).

Lisätietoja virasta saa kirkkoherra Vesa Aurénilta (p. 050 314 9001).

Kesä- ja kausityöpaikat haettavissa nyt - Sastamalan seurakunta

Sastamalan seurakunta hakee kausityöntekijöitä hautausmaiden hoitotehtäviin, leirikeskusten keittiötehtäviin sekä kesäoppaiksi keskiaikaisille kirkoille. Hakuaika päättyy perjantaina 17.2.2023 klo 14.

Sastamalan seurakunta hakee

• Kausityöntekijöitä hautausmaan hoitotehtäviin
  • Kesätyöntekijöitä leirikeskusten keittiötehtäviin
  • Kesäoppaita Tyrvään Pyhän Olavin ja Sastamalan Pyhän Marian kirkoille

Kausityöntekijöitä tarvitaan ajalle 8.5.–29.10.2023. Työjaksojen pituudet sovitaan tarpeen mukaan touko-lokakuulle.

Lisätietoja tehtävistä antaa ylivahtimestari Arja Myllyniemi p. 050 3149 124.

Jätä työhakemuksesi perjantaina 17.2.2023 klo 14 mennessä. Hakemuksen voit tehdä alla olevalla sähköisellä lomakkeella. Paperisia lomakkeita on saatavissa myös kirkkoherranvirastosta, Aittalahdenkatu 12.

Kaikille hakijoille ilmoitetaan valintapäätöksistä maaliskuun aikana.

Sastamalan seurakunta hakee kesäteologia

Sastamalan seurakunta hakee kesäteologia leiritoimintaan ja muihin erilaisiin teologin töihin ajalle 1.6 - 13.8.2023. Edellytämme hakijalta sopivassa määrin teologisia opintoja, kokemusta seurakunnan toiminnasta (mm. rippikoulutyöstä) sekä soveltuvuutta kirkon töihin. Mahdollisuus oman auton käyttöön on eduksi. Tehtävän palkkaus on KirVESTES:in vaativuusryhmän 303 mukainen (1 952,20 €/kk). Kesäteologin virkapaikkana on kirkkoherranvirasto.

Hakemukset on jätettävä 24.2.2023 klo 14.00 mennessä sähköisesti osoitteeseen kirkkoherranvirasto.sastamala@evl.fi

Wed Feb 01 10:38:00 EET 2023