Sastamalan seurakunnan virallinen asiointisähköpostiosoite on:

kirkkoherranvirasto.sastamala (at) evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä
(osoite kirjoitetaan @-merkillä, ilman välilyöntejä)

Alla näet seurakuntamme työntekijöiden yhteystiedot. Alla olevalla nimihaulla voit nopeasti löytää haluamasi henkilön. Voit myös suodattaa tietoja toimialoittain vasemmalla olevilla painikkeilla.

Voit myös ladata seurakunnan puhelinluettelon PDF-tiedostona tästä: Sastamalan seurakunnan yhteystiedot (pdf, päivitetty 12.1.2024).

Virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset

Virkatodistuksen ja sukuselvityksen perunkirjoitusta varten voi tilata Tampereen aluekeskusrekisteristä
suoraan sähköisellä lomakkeella.

Palaute

Palautteesi on meillä tärkeä. Kehitämme sivustoamme ja toimintaamme palautteen perusteella. Jos toivot vastausta, jätäthän yhteystietosi.

Muutoksia seurakunnan numeroissa

Seurakunnan numeroissa on tapahtunut muutoksia operaattorivaihdoksen myötä. 03-alkuiset numerot poistuivat käytössä 7.9.2022 lukien, lukuunottamatta kirkkoherranviraston numeroa 03 521 9090.

Pekka Kömi

Seurakuntamestari, Tyrvää