Marianpäivän vauvakirkko verkossa

Marianpäivän perinteenä on ollut kutsua edellisvuonna kastetut vauvat perheineen Tyrvään kirkkoon. Siellä olevasta kastepuusta pienoiset ovat saaneet oman nimikkokastelehtensä. Tänä vuonna kaikki on kuitenkin toisin ja niinpä lähetimme nämä lehdet kastetuille kotiin.

Tänä vuonna kastepuun lehdet on lähetetty perheille kotiin ja Marianpäivän vauvakirkko järjestettyyn Youtubessa.

Teimme katsottavaksi videotallenteen vauvakirkosta, jonka myötä kaikki voivat osallistua tähän ihanaan hetkeen. Jakakaa siis linkkiä kummeille, mummeille, kavereille - ja ihan kaikille!

Video löytyy YouTubesta Sastamalan seurakunnan kanavalta nimellä "Marianpäivän vauvakirkko".

2021-03-21 21:09:46.0