Elisa hietikon juhlakonsertti 10.3.

Kanttorimme Elisa Hietikko täyttää 60 vuotta. ”Meidän puolellamme on Taivaan Jumala” -juhlakonsertti julkaistaan Elisan syntymäpäivänä 10.3. seurakunnan Facebookissa ja Youtube-kanavalla. Elisa konsertoi yhdessä perheensä kanssa. Ohjelmassa on omia lauluja ja sävellyksiä.

Kanttorimme Elisa Hietikko täyttää 60 vuotta. Kuvassa Elisa Hietikko perheineen.

Syntymäpäiväjuhlallisuudet jatkuvat Marianpäivänä 21.3., jolloin Marianpäivän kiitosmessu radioidaan Iskelmä Sastamalan kautta klo 10. Messun toimittavat kirkkoherra Vesa Aurén ja pastori Aija Aurén. Musiikista vastaavat Kallion seurakunnan kanttori Tommi Niskala, oopperalaulaja Jaakko Hietikko sekä kanttori Elisa Hietikko. Messu on katsottavissa Youtubessa maanantaista 22.3 alkaen.

2021-03-02 11:04:00.0