Facebook-livessä konsertteja yhteisvastuulle

Sastamalan seurakunnassa starttaa virtuaalikonserttien sarja. Koska yleisölle järjestettävät konsertit eivät ole mahdollisia, päättivät Yhteisvastuukeräyksen musiikkitiimin Anu Mattila ja Marja Ritanen järjestää konsertteja Facebookissa. Ensimmäinen musahetki soi Yhteisvastuun hyväksi Facebook-livessä torstaina 11.3. klo 18.30.

Kitaran kielet lähikuvassa.

Ensimmäisessä musahetkessä torstaina 11.3. klo 18.30 vierailemme Ritva ja Ari Laukkalan kotona ja kuulemme heidän valitsemiaan ja esittämiään kappaleita.

Ensimmäisessä musahetkessä vierailemme Ritva ja Ari Laukkalan kotona ja kuulemme heidän valitsemiaan ja esittämiään kappaleita. Luvassa on vapaamuotoinen puolituntinen, jossa Laukkalat kertovat valitsemistaan kappaleista, mitä musiikki merkitsee heille ja mitä ajatuksia heillä on Yhteisvastuukeräyksestä. Jutustelun lomassa kuulemme heidän musisointiaan. Tervetuloa Sastamalan seurakunnan Facebookin kautta katsomaan ja kuuntelemaan musahetkeä.

Yhteisvastuukeräykseen voit osallistua Sastamalan seurakunnan omalla lahjoitussivulla yhteisvastuu.fi/sastamala.

2021-03-02 10:46:49.0