Lukkarin versiopäivitys julkaistaan 19.2.2020

Sastamalan seurakunnan Lukkari-verkkosivuston versiopäivitys tehdään 16.-19.2.2020. Päivityksen aikana seurakunnan Katrina-kalenterijärjestelmästä ei siirry tietoa Lukkariin. Myöskään sähköinen ilmoittautuminen ei toimi viikolla 8. Versiopäivityksen julkaisemisen jälkeen mm. sivuston ilmoittautumislomakkeet on uusittava. Uudessa järjestelmässä voi myös alussa ilmetä virheitä. Tavoitteena on visuaalisesti uudistunut, selkeä ja käyttäjiä entistä paremmin palveleva Lukkari-sivusto.

Etusormella enter_THUMB.jpg

Kuva: Aarne Ormio, Kirkon kuvapankki.

Mikä Lukkari?

Lukkari on seurakunnille ja muille kirkon organisaatioyksiköille suunniteltu verkkosivusto, jossa kaikille on samanlaiset toiminnot ja rakenne, mutta visuaalisuus voidaan rakentaa heijastamaan seurakunnan omaa ilmettä. Myös koko kirkon verkkopalvelu evl.fi on toteutettu Lukkari-julkaisujärjestelmällä.

Sastamalan seurakunnan verkkosivusto siirrettiin Lukkari-järjestelmään 30.6.2017.

Pyydämme kärsivällisyyttä uuden ohjelmaversion käyttöönoton mahdollisesti aiheuttamissa alkukankeuksissa. Teemme parhaamme, että sivusto palvelisi käyttäjiä mahdollisimman hyvin.

2020-02-15 09:41:00.0