Kirkkoherra Vesa Aurénin virkaanasettaminen ja tulojuhla kynttilänpäivänä

Sastamalan seurakunnan kirkkoherran, rovasti Vesa Aurénin, asettaa virkaansa Tampereen hiippakunnan piispa Matti Repo kynttilänpäivänä 2.2.2020 Tyrvään kirkon klo 10 alkavassa messussa. Messun jälkeen klo 12 on keittolounas ja tulojuhla Vammalan seurakuntatalossa.

DSC05129_XL.jpg

Messussa saarnaa kirkkoherra Vesa Aurén. Avustavana pappina toimii pastori Anu Jokinen-Lundén.

Virkaan asettamisessa piispaa avustavat Sastamalan seurakunnan kirkkovaltuuston puheenjohtaja Pirkko Esko, Pirkkalan seurakunnan kirkkoherra, lääninrovasti  Olli-Pekka Silfverhuth, kirkkoherra Anti Toplaan Virosta, Nokian seurakunnan kirkkoherra Lauri Salminen  ja käytännöllisen teologian professori Jyrki Knuutila Helsingin yliopistosta.

Messun musiikista vastaavat Sastamalan seurakunnan kanttorit sekä juhlakuoro, lasten ja nuorten kuoro ja lauluyhtye Pisara.

Messussa avataan Yhteisvastuukeräys.

Messun jälkeen noin klo 12 on Vammalan seurakuntatalossa keittolounas, tulojuhla ja juhlakahvit. Juhlan juontaa pastori Anu Jokinen-Lundén.

Lämpimästi Tervetuloa!

Fri Jan 31 15:00:00 EET 2020