Olavin vaellus –markkinoiden 2.8.2020 myyntipaikat ovat haussa nyt

Sastamalan seurakunta järjestää Olavin vaellus –markkinat Tyrvään Pyhän Olavin kirkolla  2.8.2020. Etsimme markkinoille myyjiksi käsityön taitajia monilta eri aloilta. Hakemukset myyntipaikasta tulee toimittaa viimeistään 31.1.2020.
DSC00232.jpg

Sastamalan seurakunta järjestää Olavin vaellus –markkinat 2.8.2020. Tapahtuma alkaa Tyrvään Pyhän Olavin kirkossa messulla klo 10 ja sen jälkeen on ohjelmaa kirkon piha-alueella: markkinat, työnäytöksiä, esityksiä, opastuksia. Myyntiaika markkinoilla on klo 11:30–18.

Etsimme myyjiksi Olavin vaellus -markkinoille käsityön taitajia monilta eri aloilta. Tuotteiden tulee olla vanhan ajan henkeen sopivia ja niiden pääpainon tulee olla käsityössä, perinteissä ja luonnonmateriaaleissa.

Myyntipaikan hakemuslomake ja hakuohjeet löytyvät täältä:

Hakulomake Olavin vaellus -markkinat
Hakuohjeet Olavin vaellus -markkinat

Pyydämme toimittamaan hakemuksen viimeistään 31.1.2020 osoitteella:
Olavin Vaellus, Sastamalan seurakunta,
Aittalahdenkatu 12, 38200 Sastamala

Täytä lomake huolellisesti joko tietokoneella tai käsin selkeästi tekstaten.

Huom! Lue osallistumisehdot tarkasti – osallistumisehtojen hyväksyminen on edellytys myyntipaikan saamiselle.

2019-10-18 14:41:00.0