Sastamalan kirkkoherranvaalissa 29.9. äänestetään Vammalan seurakuntatalossa - tulokset julki vaali-iltana

1. Sastamalan kirkkoherranvaali alkaa sunnuntaina 29.9. Vammalan seurakuntatalossa (Asemakatu 6) jumalanpalveluksen jälkeen aikaisintaan klo 11.15 ja päättyy klo 19.
Kirkkoherrat_S.jpg

Sunnuntaina 29.9. selviää kuka on Sastamalan seurakunnan uusi kirkkoherra. Kuvassa edelliset kirkkoherrat Timo Kökkö, Ari Paavilainen ja Osmo Ojansivu. Kuva: Jaakko Pirttikoski.

Äänioikeudesta ei ole postitettu erillistä ilmoitusta. Äänestäjän on hyvä ottaa äänestykseen mukaan henkilöllisyystodistus.

Vaalin tuloksesta tiedotetaan sunnuntai-iltana. Vaalilautakunta vahvistaa vaalin tuloksen kokouksessaan.

Tietoa vaalista ja ehdokkaista sekä linkit vaalinäytemessujen ja vaalipaneelin tallenteisiin löytyyy kirkkoherranvaali-sivulta. Samalle sivulle päivitetään vaali-iltana tieto kirkkoherranvaalin tuloksesta.

2019-09-28 20:52:00.0