Seurakunta - mitä se on? Lue kirkkoherraehdokkaiden tvaarnat aiheesta seurakunta.

Kirkkoherra on seurakunnan hengellinen ja hallinnollinen johtaja. Mutta mikä seurakunta on? Pyysimme kirkkoherraehdokkaita kirjoittamaan tvaarnan aiheesta seurakunta ja liittämään siihen aiheeseen liittyvän kuvan. Tähän jutuun päättyi kirkkoherraehdokkaita "ei niin virallisesi" esittelevä juttusarjamme.
DSC_0476_3_S.jpg

Mika Nokelainen (kuva yläpuolella)

Oikoisia tai mutkaisia kinttupolkujaan kulkevat matkalaiset kokoontuvat yhteen Jeesuksen aterialle, ovat toistensa seurassa ja erityisesti toisiaan varten.

Vesa Aurén (kuva yläpuolella)

Unelmaseurakunta on hengellinen koti: Jakamisen, kasvun & levon paikka. Jumala hoitaa ihmistä armolla. Se antaa voimaa ja rohkeutta arkeen.

Jouni Pihlajamaa (kuva yläpuolella)

Seurakunnan tehtävä on kertoa Jeesuksesta, sillä hän on ainutlaatuinen todiste siitä, että Jumala on rakkaus. Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.

Kiitos kirkkoherraehdokkaille kaikista vastauksista ja kuvista!

2019-09-16 10:38:00.0