Kirkkoherraehdokkaiden vaalinäytemessut alkavat.

Kirkkoherraehdokkaiden vaalinäytemessut alkavat. Tyrvään kirkon klo 10 messussa vaalinäytteensä antaa 1.9. Mika Nokelainen, 8.9. Vesa Aurén ja 15.9. Jouni Pihlajamaa. Ehdokkaisiin voi tutustua myös vaalipaneelissa Vammalan srk-talossa 19.9. klo 19. Seurakuntalaiset voivat ehdottaa kysymyksiä vaalipaneeliin.
Tyrvään kirkko huhtikuu 2005.jpg

Kirkkoherraehdokkaiden vaalinäytemessut alkavat. Tyrvään kirkon klo 10 messussa vaalinäytteensä antaa 1.9. Mika Nokelainen, 8.9. Vesa Aurén ja 15.9. Jouni Pihlajamaa. Kirkkokahvit on tarjolla kirkossa messujen jälkeen.

Ehdokkaisiin voi tutustua myös vaalipaneelissa Vammalan srk-talossa 19.9. klo 19. Haastattelijoina toimivat kirkkovaltuuston puheenjohtaja Pirkko Esko ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Suvi Sianoja.

Ehdotuksia kysymyksiksi voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen kirkkoherranvirasto.sastamala@evl.fi. Vestin otsikoksi ”ehdotus paneelin kysymykseksi”.

2019-08-29 15:15:00.0