Sastamalassa tapahtunut vakava liikenneonnettomuus hiljentää

Sastamalassa on tapahtunut 25.5.2019 vakava liikenneonnettomuus, jossa on menehtynyt yksi aikuinen ja kaksi lasta. Järkyttyneinä ja surullisina olemme vastaanottaneet tämän uutisen.
DSC04048_XL.jpg

Onnettomuuden koskettamien puolesta rukoiltiin Tyrvään Pyhän Olavin kirkon kesäkauden avausmessussa 26.5.2019.

Me rukoilemme uhrien ja heidän omaistensa puolesta, onnettomuudessa mukana olleen raskaan ajoneuvojen kuljettajan puolesta, kaikkien niiden puolesta, joita onnettomuus on koskettanut. Pyydämme Jumalalta heille voimaa tähän hetkeen ja edessä oleviin päiviin. Pyydämme meille kaikille taitoa toimia oikein ja kaikkien yhteiseksi parhaaksi.

Jumala, olemme sanattomia, olemme järkyttyneitä.
Teemme sen, mitä olet meitä kehottanut tekemään:
rukoilemme – rukoilemme hiljaa.
Jumala, Sinä olet elämämme perimmäinen turva elämässä, kuolemassa ja elämässä kuoleman jälkeen.
Ole lähellä meitä
ympäröi armollasi