Käsi Kädessä - Selkokielinen tilaisuus

to 24.10. klo 17.30

Muu tila

Käsi Kädessä -selkokielinen tilaisuus Vammalan Helluntaiseurakunnalla. Musiikkia, yhteistä ohjelmaa ja kahvittelua. Ohjelma on erityisesti suunnattu kehitysvammaisille. Kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Käsi Kädessä -selkokielinen tilaisuus Vammalan Helluntaiseurakunnalla (Varikonkatu 10). Musiikkia, yhteistä ohjelmaa ja kahvittelua. Mukana mm. Reijo Telaranta ja Irmeli Kulonpää. Ohjelma on erityisesti suunnattu kehitysvammaisille. Kaikki ovat tervetulleita mukaan! Järjestäjinä Sastamalan srk ja Vammalan Helluntai srk.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä


Järjestäjä

Sastamalan seurakunta