Sananjalka -seurakuntalehden jakelussa virhe

Sananjalka-lehden joulunumeron jakelussa on tapahtunut valitettava erehdys. Tyrvään Sanomat -lehden välissä jaettu Sananjalka-lehti on Satakunnan Kansan toimituksessa tapahtuneen taittovirheen johdosta ollut uusimman numeron sijaan vanha pääsiäisnumero.

Sananjalan joulukuun 2020 numeron kansikuva.

Lehden oikea, tuorein numero on luettavissa Sastamalan seurakunnan verkkosivuilla tästä linkistä (lehti PDF-muodossa). Lehden lukulinkki tulee ilmestymään myös Tyrvään Sanomien verkkosivuille. Mahdollisen painetun version julkaisusta ja sen ajankohdasta tullaan päättämään ja tiedottamaan lisää myöhemmin. Lehden toimitus ja Sastamalan seurakunta pahoittelevat tapahtunutta.

Kyseinen Sananjalka on lehden viimeinen numero, sillä Sastamalan seurakunnan kirkkoneuvosto on kokouksessaan 28.10.2020 päättänyt lakkauttaa lehden julkaisemisen. Päätöksen taustalla ovat säästösyyt. Sananjalkaa on julkaistu vuodesta 2011 alkaen. Sananjalka-lehden kaikkia numeroita pääsee lukemaan osoitteessa www.sastamalanseurakunta.fi/info-ja-asiointi/seurakuntalehti-sananjalka.

Thu Nov 12 12:46:00 EET 2020