Tervetuloa lattiakuva-iltaan!

Mikä on lattiakuva? Tule katsomaan ja kokemaan itse maanantaina 20.1.2020 klo 18 Vammalan seurakuntatalon nuortentiloille (Asemakatu 6, käynti rannan puolelta). Lattiakuva-iltoja järjestetään kevätkaudella kerran kuussa.

lattiakuva_S.jpg

Lattiakuva-illan kaikenikäisille toteuttavat lastenohjaaja Marjo-Riitta Helminen ja nuorisotyönohjaaja Rauni Rantakytö. Lattiakuva-iltoja järjestetään kevään 2020 aikana kerran kuukaudessa.

Lattiakuvatyöskentelyssä toteutetaan kehollista, kuvallista ja kielellistä ilmaisua. Siinä huomioidaan ihminen kokonaisvaltaisesti, leikkiä ja yhdessä tekemistä unohtamatta.

Jokainen ilta on teeman ympärille rakennettu kokonaisuus. Lattiakuva-illat sopivat kaiken ikäisille. Alle kouluikäiset voivat osallistua vanhemman seurassa.

Illan päätteeksi on tarjolla iltapalaa. Iltapalamaksu 1 euroa. Illan kesto on 1,5 tuntia.

Lämpimästi Tervetuloa mukaan!

2020-01-17 10:48:00.0