Syksyn Sananjalka ilmestyi 5.9.2019

Uudet tuulet puhaltavat Sastamalan seurakunnassa monellakin tapaa. Ajankohtaisia kuulumisia ja tapahtumia voit lukea 5.9.2019 ilmestyneestä Sananjalasta. Lehti jaetaan Tyrvään Sanomien suurjaon liitteenä. Sananjalka on saatavilla  myös seurakunnan toimitiloissa ja kirkkoherranvirastolla.
Sananjalka 3_2019 kansi_S.jpg

Syksyn Sananjalasta (lataa lehti tästä) löydät koottua tietoa seurakunnan syksyn ajan tapahtumista sekä faktatietoa kirkkoherranvaalista. Pian eläkkeelle jäävä kappalainen Lasse Hautala kertoo papin matkastaan. Luettavaa on myös nuorten messusta, hiippakuntavaihdoksesta, lähetyskirpputorin uudesta toimitilasta Puistokadulla ja paljon muuta.

Sananjalan aiemmat numerot löydät täältä.

Sananjalan toimituskunta ottaa mielellään vastaan sekä palautetta että juttuvinkkejä.

Hyviä lukuhetkiä Sananjalan parissa!

2019-09-05 10:22:00.0