Piispat koolla Sastamalassa

Piispainkokous järjestetään Sastamalassa 10.-11. syyskuuta. Kokouksen yhteydessä järjestetään seurakuntalaisille avoin iltakirkko Tyrvään Pyhän Olavin kirkossa maanantaina 9.9. klo 18. Ehtoollisjumalanpalveluksen
toimittaa piispa Kaarlo Kalliala.
Tapio Luoma-1111.jpg

Arkkipiispa Tapio Luoma johtaa piispainkokousta. Kuva: kirkonkuvapankki, Aarne Ormio.

Piispainkokous järjestetään Sastamalassa 10.-11. syyskuuta. Piispainkokouksen jäseninä ovat kirkkomme kymmenen piispaa, puheenjohtaja on arkkipiispa. Piispainkokous tekee esityksiä ja antaa lausuntoja kirkolliskokoukselle ja kirkkohallitukselle.

Kokouksen yhteydessä järjestetään seurakuntalaisille avoin iltakirkko Tyrvään Pyhän Olavin kirkossa maanantaina 9.9. klo 18. Ehtoollisjumalanpalveluksen toimittaa piispa Kaarlo Kalliala.

Tue Sep 03 15:56:00 EEST 2019