Gospel-lattarit jatkuvat Sastamalan seurakunnassa kevään ajan

Vammalan seurakuntatalolla (Asemakatu 6) tanssitaan toukokuun loppuun asti gospel-lattareita torstaisin. Alkeisryhmä alkaa klo 19 ja jatkoryhmä klo 19.45. Matalan kynnyksen tanssitunnit sopivat kaiken ikäisille, näköisille ja kokoisille naisille. Ohjaajana toimii Heidi Laamanen.
GL_02_M.jpg

Vammalan seurakuntatalolla (Asemakatu 4-6) tanssitaan toukokuun loppuun asti gospel-lattareita torstaisin klo 19 alkaen kiirastorstaita 18.4. lukuun ottamatta  Alkeet alkavat klo 19 ja jatko klo 19.45, ohjaajana Heidi Laamanen. Tuntien hinta 5e/45 min ja 8e 2x45 min. Tunnit toteutetaan yhteistyössä TNNKY:n gospel-lattaritiimin, KRIK Sastamalan ja Sastamalan seurakunnan kanssa.

Gospel-lattarit™ on Tampereen NNKY:n vuonna 2007 aloitettu kristillinen treenimuoto, jossa tanssitreeniin yhdistetään alku- ja loppurukous sekä kristillinen latinalaismusiikki. Matalan kynnyksen tanssitunnit sopivat kaiken ikäisille, näköisille ja kokoisille naisille. Gospel-lattareissa kyse ei ole pelkästään fyysisestä hyvinvoinnista ja tanssitaitojen kehittymisestä, vaan tärkeä osa on vahvistaa naisten itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä.

Tervetuloa mukaan!

2019-03-04 19:32:00.0