Tyrvään kirkon jumalanpalvelusten radiointi

Tyrvään kirkolta tulevan jumalanpalveluksen radiointi vaatisi parempaa koordinointia: joskus lähetystä ei syystä tai toisesta kuulu ja joskus Mantan lähetys alkaa päällekkäin jumalanpalveluksen kanssa. Ehdotan, että sakastiin hankitaan radio, josta suntio voi seurata, että Mantasta tulee ja loppuu lähetys asianmukaisesti.

Kiitos palautteesta. Katkot radioinnissa johtuvat usein inhimillisestä virheestä. Esimerkiksi olen laittanut alttarin mikrofonin jossain vaiheessa pois päältä, enkä muistanut heti laittaa takaisin. Joskus messun pituus venähtää liian pitkäksi. Ohjelma ajastetaan kellonajan mukaan. Yleensä radio lopettaa klo 9.55 ja aloittaa taas klo 11.30.

Vuoden vaihteessa 2012 radiointi jatkuu Iskelmäradiossa. Jatkossa pyrimme siihen, että lähetysaika on varmasti riittävän pitkä. Yli jäävää aikaa jatkamme suorana lähetyksenä paikan päältä "kirkkoradiolla".

- Ari Paavilainen