Tervetuloa Etelä-Tyrvään kappeliseurakunnan sivuille!

Täältä löydät alueen tuoreet tapahtumatiedot, paikat ja yhteyshenkilöt.

Tänä vuonna Sammaljoen kirkko täyttää 100 vuotta! Juhlavuosi käynnistyy 31.3. klo 13 pääsiäisen juhlamessulla. Luvassa on myös lauluiltaa, juhlakonserttia, historialuentoja, ulkoilutapahtumaa ja kirkkoseikkailua.

Tässä tiedot kappeliseurakuntamme säännöllisestä toiminnasta:

Perhekerho Sammaljoen kirkolla keskiviikkoisin klo 17-18.30 (sisäänkäynti sakastin ovesta). 17.1. alkaen. Ohjaajana Marjo-Riitta Helminen.

Perhekerho Illon Rukoushuoneella torstaisin klo 9.30-11.15 (osoite on Punkalaitumentie 1632). 7.3. alkaen. Ohjaajana Anneli Mäki-Laurila
Huom., kevään kerhon aloitusajankohta!

Lounaskerho Illon Rukoushuoneella. Huom., kevään ajankohdat ilmoitetaan myöhemmin!
Kaikenikäisille suunnattu kokoontuminen tuo sukupolvet yhteen hartauden, ohjelman ja lounaan ääreelle. Lounasmaksu 5€/aikuinen, 1€/alle kouluikäinen lapsi. Tervetuloa mukaan!

Keskiviikkokahveille kokoonnutaan vaihtelevan ohjelman, laulun ja seurustelun ja kahvien ääreen kirkon seurakuntasaliin parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 13-15. Kevään viimeiset kahveet nautitaan 29.5.

Messua vieteään Sammaljoen kirkossa kaksi kertaa kuukaudessa. Messun jälkeen nautitaan yhdessäolosta vielä kirkkokahvien merkeissä. Messutiimit toimittavat messun yhdessä suntion, kanttorin ja papin kanssa. Tiimeihin otetaan vastaan uusia jäseniä monenlaisiin tehtäviin.

Tervetuloa mukaan!

Suntio-hautausmaanhoitaja, Sammaljoki