Valmiina vapaaehtoiseksi

Vuodenvaihteen jälkeen minulle jää melkoisesti vapaa-aikaa, ja käyttäisin sitä mielelläni seurakunnan hyväksi. Vaikken ole saanut sosiaalipuolen koulutusta, uskallan silti luvata apuani esimerkiksi työhön vanhusten ja aikuisten parissa, mutta kaikki muukin käy.
Millaisia vapaaehtoistehtäviä seurakunta tarjoaisi? Minne voin ilmoittautua ja mistä kysellä lisää?

Vaikka seurakunnan verkkosivujen Palaute-linkin kautta voi ilmoittautua, kunhan muistaa laittaa yhteystietonsa mukaan. Mukaan pääsee myös nykäisemällä hihasta ketä tahansa seurakunnan työntekijää – ja sopiva ja mielekäs tehtävä varmasti löytyy. Seurakunta on äärimmäisen kiitollinen kaikista vapaaehtoistyötä tekevistä. Työtä on riittämiin; mistä saisimme ihmisiä työhön Herramme vainiolle?

- Ari Paavilainen